گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

چگونه می توان فایلهای آفیس 2007 را در ورژنهای 2003 و .. اجرا کرد

مایکروسافت در سایت خود نرم افزاری به نام FileFormatConverters قرار داده است که این نرم افزار به صورت پک ( Pack ) این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند فایل های تولید شده توسط نرم افزار آفیس 2007 را به راحتی توسط آفیس 2003 و ورژن های ما قبل آن ( مانند Office 2002 ) اجرا و ویرایش کنند .

آموزش کامپیوتر و نرم افزار :: MPcomputer -- چگونه می توان فایلهای آفیس 2007 را در ورژنهای 2003 و .. اجرا کرد به عبارتی توسط این پک به راحتی می توان فایل تولید شده توسط نرم افزار های Word ، Excel و PowerPoint در ورژن 2007 را در ورژن 2003 و ماقبل آن اجرا و حتی آنها را ویراش کرد . به نظر من این پک می تونه برای خیلی از کاربران که با نرم افزار آفیس کار می کنند مفید باشه و  ای کاش چنین پکی از طرف شرکت  autodesk برای نرم افزار اتوکد autocad نیز تهیه می شد .

دوست عزیز آقا کوروش در مورد مشکل من در نرم افزار اتوکد در قسمت نظرات این پست به این نکته اشاره کردند که " اگر می خواهید پلان های اتوکد 2008 را در اتوکد 2004  باز کنید می توانید در حین سیو کردن فایل در اتوکد ۲۰۰۸ با فرمت 2004 سیو کنید به این ترتیب یلان 2008 در اتوکد 2004 باز میشه یعنی هنگام ذخیره کردن فایل در جایی که به پلان اسم می دهید در زیر آن یک زبانه هست که از شما می خواهد که با چه فرمتی پلان را سیو کنم شما زبانه را بزنید و مثلا اتوکد 2004 را با پسوند dwg انتخاب کنید و حالا ذخیره کنید به این ترتیب پلان اتوکد ۲۰۰۸ در اتوکد 2004 باز میشه " که از راهنمایی ایشون تشکر می کنم  .

منبع:http://www.mpcomputer.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد