گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

گروه فرهنگی امام حسین علیه السلام

بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام درروز میلاد پیامبر(ص)

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

تبریک عرض میکنم میلاد مسعود پیامبر اعظم حضرت محمدبن‌عبداللَّه و همچنین ولادت باسعادت فرزند گرامى آن بزرگوار، حضرت جعفربن‌محمدالصادق (علیه الصّلاة و السّلام) را به شما حضار گرامى، میهمانان عزیز این مجلس، و همچنین به همه‌ى ملت بزرگ ایران و به امت عظیم اسلامى و به همه‌ى حق‌خواهان و آزادى‌طلبان عالم.ولادت نبى مکرم، سرآغاز یک فجر درخشانى در زندگى بشر بود. با این ولادت، بشارتهاى الهى به چشم مردم آن دوران آمد. کنگره‌ى کاخهاى پادشاهان ظلم ویران شد، آتشکده‌ها خاموش شد، مقدسات پوشالى و خرافى، به قدرت الهى در مناطق مختلفى از عالم از میان رفت.

ادامه مطلب ...

حجت‌الاسلام معتمد:هزینه مخالفت بانظام ورهبری راچند برابر می‌کنیم

فرمانده تیپ امام صادق در دیدار با شورای فرماندهی/
حجت الاسلام معتمد در ادامه با بیان اینکه تیپ امام صادق(ع) مورد تاکید و عنایت مقام معظم رهبری است، گفت: تیپ رزمی تبلیغی امام صادق(ع) به دلیل تحلیل درست و درکی که از جریانات و حضور آگاهانه و هوشمندانه در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی دارد، به هیچ گرایش سیاسی جواب مثبت نمی دهد، مگر اینکه آن گرایش مبتنی بر اندیشه ها و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری باشد.
ادامه مطلب ...

راهنمای خرید ماشین های چاپ جوهرافشان

در حال حاضر ماشین های چاپ جوهرافشان رنگی با سیستم تغذیه رول هنوز نتوانسته اند جای پای محکمی در بازارهای چاپ و نشر پیدا کنند. با وجود حرکت لاک پشتی این تکنولوژی، صاحب نظران پیش بینی می کنند فروش این تجهیزات امسال شتاب پیدا می کند، زیرا کاربردهای این تکنولوژی در حال افزایش است. با این حال به نظر می رسد هنوز خیلی ها نسبت به واقعیت های بازار چاپ جوهرافشان آگاهی کافی ندارند. برای خرید یک سیستم جوهرافشان در وهله اول چند مورد کلی وجود دارد که باید به خوبی در مورد آن تحقیق شود، در غیر این صورت کل سرمایه گذاری که می تواند سر به میلیون ها دلار بزند، به هدر خواهد رفت.
ادامه مطلب ...

شش عامل شایع برهم‌ زننده تمرکز و نحوه مقابله با آنها - روانشناسی

کارشناسان می‌گویند برای کمک به تمرکزتان،‌ اول لازم است چیزهایی را که باعث حواس پرتی‌تان می‌شود، پیدا کنید.
ادامه مطلب ...

توکلی در نامه انتقادی خطاب به احمدی‌نژاد:

رئیس‌مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس در نامه‌ای خطاب به احمدی‌نژاد از آنچه اصرار به حرف‌های ملی‌گرایانه وی خواند، انتقاد کرد.

ادامه مطلب ...

اصلی‌ترین منابع پروتئینی کدامند؟

پروتئین‌های دارای منشاء حیوانی کیفیت خوبی دارند اما با این حال بعضی از مواد غذایی گیاهی مثل حبوبات، غلات و نان دارای مقادیر کمی پروتئین هستند که ارزش حیاتی آنها پایین‌تر از پروتئین‌های حیوانی است. مهمترین منابع پروتئینی عبارت از گوشت قرمز و سفید، ماهی، تخم مرغ و فرآورده‌های لبنی هستند.
ادامه مطلب ...

موج نوین بیداری اسلامی

بارقه های بیداری ملتها و خصوصا جهان اسلام از افق پدیدار گشته است. چنین به نظر می آید که جوانه های بیداری اکنون در حال شگفتن است و دوران ستم و استبداد و استعمار زده گی در حال پایان یافتن ! سیر ظلم و ستم پیشگی رو به نزول آورده و ستاره اقبال کفر و بی عدالتی راه افول می پیماید.دعا های مظلومان جامة اجابت پوشیده است، نهال مبارزات و مجاهدتهای نفسگیرو طولانی مردان و زنان ستم کشیده که هستی خود را در سر اعتقاد و پاسداشت ارزشهای مقدس خود گذاشتند، در حال به بر نشستن است و ملتها میروند که بار دیگر خود سیادت خویش را به چنگ آورندو زنجیر برده گی و بنده گی غیر از گردن به دو ر افگنند.

ادامه مطلب ...

دانلود 7 کتاب در زمینه ی نانوتکنولوژی

برای دانلود کتاب هایی در زمینه ی نانو تکنولوژی لطفا این مطلب را دنیال کنید...

ادامه مطلب ...

نظر مقام معظم رهبری درباره چندهمسری

زهره الهیان در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث ازدواج موقت از بحث‌های جدی فقهی و حقوقی است. به گزارش الف به نقل از ایلنا الهیان تاکید کرد با توجه به شرایطی که اکنون در ایران اسلامی در این ارتباط وجود دارد ازدواج موقت زنان یک ظلم به این قشر است.

ادامه مطلب ...

سبک سیدرضی در تدوین نهج البلاغه

دکتر مصطفی دلشاد تهرانی

نهج البلاغه با چه سبکی تألیف شده؟

سبک نهج البلاغه خودش یک بحث مفصلی است. 2 تا شاخصه در کار سید رضی وجود دارد. اجمالاً برای ما همین دو شاخصه دانستنش کافیست.
ادامه مطلب ...